FAQ

Odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania:

Jesteśmy dla Ciebie dostępni osobiście w biurze, poprzez kontakt telefoniczny (+48 58 58 58 688) lub mailowy (kontakt@voffice.pl).

Tak. Obsługujemy każdą formę działalności zarejestrowaną w Polsce.

Tak. Na podstawie wydanego w 2014 roku przez Naczelny Sąd Administracyjny stosownego orzeczenia (II FSK 3549/13): “ (…) w obecnych realiach obrotu gospodarczego, przy uwzględnieniu współczesnych technologii, czynności zarządcze i działalność gospodarcza są i mogą być prowadzone w dowolnym miejscu, także przy wykorzystaniu tzw. biur wirtualnych czy biur coworking (dzielonych)”. 

Tak – oferujemy Ci podpisanie umowy osobiście lub zdalnie. Polecamy zdalne podpisywanie umów – dbamy o Wasz czas i o środowisko naturalne. Umowę zawieramy przez platformę Autenti. Nie potrzebujesz podpisu kwalifikowanego tylko swój adres e-mail. To na prawdę wygodna i szybka forma zawierania umów!

e-Sekretariat lub inaczej – Wirtualny Sekretariat to usługa dostępna zdalnie (po zalogowaniu przez WWW), dzięki której 24 godziny na dobę sprawdzisz całą korespondencję którą odebrało dla Ciebie nasze biuro. Jest to najwygodniejszy sposób na kontrolowanie całej swojej dokumentacji otrzymanej drogą pocztową – bez skanowania, bez pamiętania – wszystko robimy za Ciebie. E-sekretariat dostępny jest za darmo w pakiecie Standard. Sprawdź nasz cennik.

Umowę z reguły zawieramy na czas nieokreślony. Jeśli z jakichś powodów chcesz aby okres zawartej umowy był określony też da się zrobić!

Tak. Wychodzimy naprzeciw Twoim potrzebom i jesteśmy jak najbardziej elastyczni, jeśli chodzi o tego typu zmiany.

Dla każdego rodzaju umowy zawartej z naszym wirtualnym biurem okres wypowiedzenia jest zawsze taki sam – 30 dni, a za dzień rozwiązania uznaje się dzień kończący kolejny miesiąc od dnia wypowiedzenia.

Na Twoją prośbę jesteśmy w stanie przesłać całą Twoją korespondencję na podany przez Ciebie adres.

Tak. Możesz umieścić adres naszego wirtualnego biura m.in. na Twojej wizytówce, ulotkach, stronie internetowej.

Tak. W naszej ofercie mamy między innymi idealną na spotkania biznesowe małą salę konferencyjną, która pomieści około 6 osób.

Osobiście, telefonicznie lub mailowo – jak Ci wygodnie 🙂

Biuro rachunkowe MK Finance, z którym również możesz nawiązać współpracę, mieści się pod tym samym adresem, co Voffice. Zapraszamy do kontaktu z księgowością pod numerem telefonu: +48 781 474 615 (email: kontakt@mkfinance.eu).   

Tak – w takich przypadkach udostępnimy Ci pisemne oświadczenie, które będzie niezbędne do złożenia takowego wniosku o dotację.  

Nasze biuro, czyli siedziba Twojej firmy mieści się w samym centrum Gdyni przy ulicy Starowiejskiej. Urząd Skarbowy oraz ZUS znajdują się w zasięgu poniżej 5 min spacerem. Sprawdź naszą lokalizację.

Wysłanie niniejszego formularza nie zobowiązuje Cię do niczego i ma charakter informacyjny. Pozwoli nam skontaktować się z Tobą z odpowiednią ofertą. 

skontaktujemy się z tobą!